חיפויי זכוכית למטבח

משחק עם חיפויי זכוכית, פסיפסים שונים, אריחי זכוכית וכדומה, אינו דבר חדש בהיסטוריה. גם ביוון העתיקה ואצל הרומאים ואפילו אצל המצרים כבר השתמשו בזכוכית לשם עיצוב ויופי. מובן שהטכנולוגיה העכשווית מאפשרת עבודה הרבה יותר איכותית עם עבודה בזכוכית במגוון צבעים, דוגמאות ובעיצובים שונים. מובן שגם האפשרות ליצור חיפויים באמצעות יחידות זכוכית גדולות, זהו גם אחד מהחידושים הטכנולוגיים שלא היו בימי יוון או מצרים…

 

חיפויי זכוכית למטבח – למה זה טוב?

המטבח, הוא ליבו הפועם של הבית. הזמנים הכי נעימים והכי ביתיים הם במטבח. לא רק כאשר אנחנו באים לשתות את כוס הקפה של הבוקר או לאכול את ארוחת הצהריים או הערב. המטבח מהווה כמו אבן שואבת בכל שעות היום. בני הבית מוצאים את עצמם הרבה מאוד במטבח גם כאשר משעמם להם ואין להם משהו מוגדר לחפש במטבח, המקום המועדף יהיה שם, בחיפוש במקרר, חיטוט במזווה או סתם כדי לשבת עם בני הבית.

כאשר משקיעים בעיצוב המטבח, הופך המטבח למקום נעים ומזמין שכיף לבלות בו. אנשים רבים נמשכים היום דווקא ליופי המיוחד והיוקרתי שהזכוכית מעניקה לכל מקום בו בוחרים להשתמש בו. הזכוכית יוצרת אפקט אלגנטי ויוקרתי והוא מבליט את הרהיטים האחרים שבחלל. לפעמים ניתן לבחור בחיפוי זכוכית במקום להשקיע בשיפוץ נרחב הכרוך בהרבה בלגן, לכלוך ואבק. הזכוכית תחדש את המטבח ותעניק לו מראה יוקרתי ומכובד במחיר סביר.

אנחנו משקיעים בעיצוב מטבחים עם חיפויי זכוכית המעניקים למטבח את המראה המכובד והמעוצב כפי שרק הזכוכית יכולה להעניק למטבח.

 

היתרונות של חיפויי זכוכית במטבח:

  • עיצוב במחיר זול, לא חייבים להשקיע הרבה כסף בשיפוץ המטבח על מנת לחדש אותו.
  • מתאים לכיסוי שטחים שבאים במגע תכוף עם מים, כמו במטבח או במקלחת.
  • קיים מבחר גדול ומרשים של חיפויי זכוכית המתאימים למטבח כך שזה מאפשר עיצוב ייחודי משלכם.
  • יצירת מראה יוקרתי ומכובד ביותר.
  • מטבח בקו נקי ובוהק כפי שרק הזכוכית יוצרת.

אם גם אתם רוצים לחדש את המטבח ולהעניק לו מראה ייחודי, יוקרתי ומכובד אך ללא הבלגן הכרוך בשיפוץ מקיף, אתם מוזמנים לפנות אלינו לחברת שאוור.

התרשמו מהמבחר, ועצבו לכם את המטבח שלכם.